Onze camper total loss?! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Gert/Erna&kids Vasse - WaarBenJij.nu Onze camper total loss?! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Gert/Erna&kids Vasse - WaarBenJij.nu

Onze camper total loss?!

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Gert/Erna&kids

15 Juli 2016 | Nederland, Harderwijk

Onze campertrip door Australië in 2014 was ons zo goed bevallen dat we besloten (na een tropische-relax-vakantie op Curaçao in 2015) om dit jaar eens binnen Europa te blijven en opnieuw lekker te gaan toeren. Een camper was snel gehuurd bij Zinger Campers in Beilen: een leuke Karmann voor een vriendelijke prijs. Maandenlange voorpret, we besloten tot het laatste moment af te wachten of we richting het Noorden zouden gaan, of (bij echt slechte weersvoorspellingen) richting Oostenrijk/Italië. Een dag of drie voor vertrek kregen we telefoon van het camperbedrijf..zij wilden graag 'communiceren' over onze camperhuur...Bleek dat onze Karmann total loss was gereden in Engeland! Wij kregen nu een alternatief aangeboden..de Laika Kreos 7009. Na even googlen waren we in lichte shock..Dit was geen camper maar een soort villa op wielen! Loeigroot en luxe...in elk geval een enorme upgrade! Vrijdag op naar Beilen om Laika te halen..was een feest op zich! De uitleg duurde nogal lang want het ding heeft zoveel toeters en bellen! Op weg naar huis nog even gestopt in Dwingeloo om de camper te laten zien aan Spek..die kon haar ogen ook niet geloven..wat een hut.. Thuis de camper ingeladen en ingericht..Morgen begint de reis!

• 16 Juni 2017 - 01:20

He Gert:

Had je een halve hypotheek mee kunnen betalen