Van flop naar topcamping! Bundaberg-Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Gert/Erna&kids Vasse - WaarBenJij.nu Van flop naar topcamping! Bundaberg-Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Gert/Erna&kids Vasse - WaarBenJij.nu

Van flop naar topcamping! Bundaberg-Yeppoon

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Gert/Erna&kids

04 Augustus 2014 | Australië, Yeppoon

Het was een nacht die je normaal alleen in films ziet…;-) Het heeft keihard geregend en er was ook best heel erg veel lawaai..maar gelukkig dus weer op tijd wakker, even ontbeten en gedoucht en toen vol goede moed opweg naar het echte mooie weer. Best een stevig eind naar de camping in Yeppoon maar we hebben er zin in! Het is leuk dat we nu om de beurt rijden, Gert heeft vandaag een hele poos achterin gezeten met een van de kids terwijl de ander dan bij mij voorin zat. Geen dode slangen gezien, wel veel dode kangoeroes langs de weg..en weer een nieuw roadsign: De overstekende emoe hadden we tot nu toe nog niet in het echt gezien. Redelijk op tijd arriveerden we op onze nieuwe bestemming,… Wat een prachtige camping, staat zeker in onze top drie! Voor de kids is er een waterglijbaan, een zwembadje en een mooie speeltuin. Strand ligt op een paar honderd meter lopen. Veel palmbomen, mooi onderhouden alles-echt goed. We stonden pas net op onze plek toen ik bijna omviel van verrassing van w`t ik precies achter onze camper zag verschijnen..Een emoe, een levensechte, best grote emoe! Hij is niet 100% tam, beetje schichtig..maar durft wel uit je hand te eten. Helemaal leuk, Ger t en ik hadden bij voorbaat al lol om de gezichten van de kids als ze hem zouden zien. Toen ze terug kwamen van de glijbaan duurde het ook niet lang voordat de emoe zich weer liet zien en inderdaad, ze zijn/waren door het dolle. Het mormel heeft in rap tempo ons halve ontbijt voor morgenochtend opgegeten ;-) We hebben net een wasje gedraaid maar de machines hier kunnen alleen koud wassen..echt schoon is anders maar we moeten het er maar mee doen! We gaan morgen hier lekker een dagje blijven, rondkijken en boodschappen doen-vandaag doen we verder lekker niets meer, beetje lezen, en voor het eerst sinds daaagen er is wifi, dus we vermaken ons vanavond wel. ;-)